Marketing

eSrebrenica.ba – vodeći internet medij u Istočnoj BiH

Interaktivni info portal eSrebrenica je najposjećeniji, najutjecajniji i najrelevantniji internet medij u regiji, a veoma je popularan i u dijaspori.

Od 2013. godine kada je prvim, revolucionarnim dizajnom započeo svoj revolucionarni  uspon u regiji Istočne BiH, prema poziciji najposjećenijeg portala regije, eSrebrenica.ba portal pozicionirao se kao izvor najzanimljivijeg sadržaja na webu.

88f0cb36063766d8b3ce6f30d7cdd137.61df85dca99bde3c8bf2dd9eeb5a5ce1

Nas prate svi, a Vi?

Zašto se oglašavati na eSrebrenica.ba?

eSrebrenica.ba sada, uz standardne bannere, nudi potpuno drugačije načine oglašavanja – kroz inovativne formate, preload bannere, ekstenzije, sponzorstva kategorija, kampanje putem društvenih mreža(social networks marketing) i PR objave obogaćene multimedijalnim sadržajima. Oglašavanje na eSrebrenica.ba omogućava mjerenje rezultata kampanje u stvarnom vremenu, mogućnost brze prilagodbe komunikacije te bolje targetiranje ciljnih skupina.

Marketing tim eSrebrenica maksimalno izlazi u susret klijentima i za njih kreira kampanje prilagođene njihovim ciljevima, eSrebrenica svojim klijentima omogućava i integrirana oglasna rješenja – kroz print, web, PR, counsalting, izrada vizuelnog identiteta, HD snimanje fotografija i videa, snimanje dronom, tako postaje nezaobilazan medij u svakom media mixu. Uz planiranje i zakup kampanja, osiguravamo i:

  • Savjetovanje – na osnovi zadanih parametara i cilja kampanje, savjetujemo vas o optimalnom načinu prezentacije na internetu.
  • Personalizacija – svakom klijentu pristupamo individualno i predlažemo rješenja za ostvarenje cilja kampanje. Nakon kampanje dobivate jasan feedback.
  • Realizacija – izrađujemo nova i optimiziramo/prilagođavamo postojeća kreativna rješenja za potrebe internetske promocije.

12904031_10208660963103337_1217779039_o

Kontaktirajte nas i kreirajte najefikasniju kampanju!

info@esrebrenica.ba

Koje su prednosti internet marketinga?

  • sve popularniji oblik marketinga danas
  • niži troškovi oglašavanja i promocije u odnosu na tradicionalne medije
  • mogućnost preciznog ciljanja željenih skupina
  • globalni doseg marketinške kampanje
  • stalno oglašavanje (24 sata na dan, 7 dana u sedmici)
  • široki spektar korisnika koji su izloženi kampanji
  • praćenje učinka i rezultata kampanje u stvarnom vremenu
  • mogućnost promjene ili prekida kampanje u bilo kojem trenutku
  • brza vidljivost rezultata
  • lako mjerljiv povrat investicije
  • stalno poboljšanje putem novih trendova
  • trenutno najučinkovitiji oblik oglašavanja na svijetu