eSrebrenica.ba – vodeći internet medij u Istočnoj BiH
Interaktivni info portal eSrebrenica je najposjećeniji, najutjecajniji i najrelevantniji internet medij u regiji, a veoma je popularan i u dijaspori.
Od 2013. godine kada je prvim, revolucionarnim dizajnom započeo svoj revolucionarni uspon u regiji Istočne BiH, prema poziciji najposjećenijeg portala regije, eSrebrenica.ba portal pozicionirao se kao izvor najzanimljivijeg sadržaja na webu.
Nas prate svi, a Vi?
Zašto se oglašavati na eSrebrenica.ba?
eSrebrenica.ba sada, uz standardne bannere, nudi potpuno drugačije načine oglašavanja – kroz inovativne formate, preload bannere, ekstenzije, sponzorstva kategorija, kampanje putem društvenih mreža(social networks marketing) i PR objave obogaćene multimedijalnim sadržajima. Oglašavanje na eSrebrenica.ba omogućava mjerenje rezultata kampanje u stvarnom vremenu, mogućnost brze prilagodbe komunikacije te bolje targetiranje ciljnih skupina.
Marketing tim eSrebrenica maksimalno izlazi u susret klijentima i za njih kreira kampanje prilagođene njihovim ciljevima, eSrebrenica svojim klijentima omogućava i integrirana oglasna rješenja – kroz print, web, PR, counsalting, izrada vizuelnog identiteta, HD snimanje fotografija i videa, snimanje dronom, tako postaje nezaobilazan medij u svakom media mixu. Uz planiranje i zakup kampanja, osiguravamo i:
- Savjetovanje – na osnovi zadanih parametara i cilja kampanje, savjetujemo vas o optimalnom načinu prezentacije na internetu.
- Personalizacija – svakom klijentu pristupamo individualno i predlažemo rješenja za ostvarenje cilja kampanje. Nakon kampanje dobivate jasan feedback.
- Realizacija – izrađujemo nova i optimiziramo/prilagođavamo postojeća kreativna rješenja za potrebe internetske promocije.
Kontaktirajte nas i kreirajte najefikasniju kampanju!
info@esrebrenica.ba
Koje su prednosti internet marketinga?
- sve popularniji oblik marketinga danas
- niži troškovi oglašavanja i promocije u odnosu na tradicionalne medije
- mogućnost preciznog ciljanja željenih skupina
- globalni doseg marketinške kampanje
- stalno oglašavanje (24 sata na dan, 7 dana u sedmici)
- široki spektar korisnika koji su izloženi kampanji
- praćenje učinka i rezultata kampanje u stvarnom vremenu
- mogućnost promjene ili prekida kampanje u bilo kojem trenutku
- brza vidljivost rezultata
- lako mjerljiv povrat investicije
- stalno poboljšanje putem novih trendova
- trenutno najučinkovitiji oblik oglašavanja na svijetu